2010. szeptember 11., szombat

Interjú Szabó Zsófival


Szabó Zsófit egyre többet lehet látni a TV2 műsoraiban, ha így halad, ő lesz hamarosan a csatorna új arca...

Az origo.hu interjút készített Szabó Zsófival:


Szabó Zsófi hétfőtől a Tv2 Édesnégyes című napi randiműsorában próbál párt találni, miközben a Jóban Rosszban Bettyjeként Tamás atyával alakul ki szerelmi viszonya. A színésznővel - a kettős szerepen kívül - első videoklipjéről, a Barátok közt-ről és édesapjáról, Szabó Gyuláról is beszélgettünk. A való életben soha nem kezdene pappal, az Édesnégyes nagy könnyebbséget jelent neki az ismerkedésben, és nagyon szeretné a képernyőn is megmutatni, hogy milyen jól tud lovagolni.

Sokan vádolnak azzal, hogy csak az édesapád, Szabó Gyula miatt tartasz ott, ahol. Ezt hogyan éled meg?

- Sok színészgyerek inkább titkolja, hogy ki az apukája, anyukája, és a saját nevével akar ismertséget szerezni. Én sem az apukám nevével szeretnék ismertséget szerezni, viszont rá vagyok a világon a legbüszkébb, ezért mindenhol hangsúlyozom, hogy az ő lánya vagyok. Szeretném, hogy mindenhol ott legyen a neve, hisz belőle vagyok, voltaképpen tényleg neki köszönhetem, hogy most itt tartok - annak, amit ő átadott, ahogyan felnevelt. Próbálom az ő felfogása szerint élni az életem, mindig az a mondata jár a fejemben, hogy "Úgy viselkedj, lányom, hogy az nekem is tetsszen". Ha egy olyan dologba kezdek, amiről nem tudom biztosan, hogy jó-e, elképzelem, hogy apu mit gondolna róla. Sokan mondják, hogy az apukámnak biztos nem tetszik, hogy engem így felkapott a bulvármédia, de ő sosem volt egy prűd ember, mindig laza és jó fej volt.

Teljes cikkhez kattints ide!



Szabó Zsófi az Édesnégyes-ben



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése